top of page

Wie ben ik eigenlijk?

Dat is een goede vraag! Dus hierbij een korte uitleg, ik ben Max, 30 jaar. In mijn vrije tijd duik ik graag in spannende en fantasierijke boeken, kijk ik series en knuffel ik met mijn katten. Kopjes thee deel ik graag met mijn vrienden tijdens een goed gesprek.

Ik ben een kleurrijk en gezellig persoon, iet wat eigenwijs en ik praat en discussieer graag met mensen over onze kijk op de wereld.

Vanaf het moment dat ik van de middelbare school af kwam heb ik op meerdere functies in de zorg gewerkt en heb ik de opleiding gevolgd tot verpleegkundige. Ik heb met veel liefde in de verstandelijk beperkte zorg, thuiszorg en ouderenzorg gewerkt tot een aantal jaar geleden.

In mijn puberteit was al een diagnose gesteld voor een depressie en die is eigenlijk nooit volledig verdwenen. Vanaf mijn 26e is dit gevecht, samen met nog een kwartet aan diagnoses de reden geweest waarom ik ben gestopt met werken als verpleegkundige en ben opgenomen geweest in de GGZ en heb intensief therapie gevolgd. Hierin heb ik moeten vechten voor de zorg die bij mij paste, voor de hulpverleners die mij op de juiste manier 'prikten' zodat ik vooruit kon gaan.

Hierdoor heb ik een hele wervelwind aan ervaringen opgedaan van dingen die moeizaam liepen en die juist heel helpend waren. Met deze ervaringen, mijn verleden als verpleegkundige en mijn openheid is mijn doel om andere mensen te helpen om betere zorg te kunnen geven en te ontvangen.

Momenteel ben ik vrijwilliger bij de stichting Zebra voorlichting waarbij ik gespreksleider ben bij de lotgenoten en ouders & naasten gespreksgroepen.



6 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page